4 Haziran 2012 Pazartesi

modanisa alışverişim

Yazın gelmesiyle artık kışın kullandığımız şallar artık bizi yakmaya başladı. Bende modanisa'dan online şal alışverişi yaptım. 


 Gri ve mavi en çok kullandığım renkler kıyafet konusunda. Genelde kot giydiğim için aşağıdaki mavili şalı aldım. Dokusuda ince terletmiyor yani. Yaz için rahatça tercih edebilirsiniz. Yine aynı şalın içinde pembe tonları olanınıda aldım. Henüz kullanmadım onu ama kafamdaki duruşunu sevdim. Şallar Armanda'nın.



Bu da en sevdiğim şal. İki renkli. Bi tarafı mint yeşili ki zaten  bu senenin favorisi burda biras karanlık çıkmış ama aslında oldukça parlak görünümlü, diğer tarafı da çok tatlı bi pembe-mor karışımı. Bende ne zamandır almak istiyordum ama bulamamıştım. Bu şalda Armanda'nın. Çok güzel gerçekten rengi duruşu. Bursa gezimde bol bol kullandım bu şalı zaten..



Gözüme bikaç şal daha kestirdim modanisada. Ama Bursa gezimde baya bi şal -eşarp aldım o yüzden şimdilik beklemeye aldım bu listeyi. Yinede ben terazi burcuyum ne de olsa. Ne yapacağım belli olmaz :))
Siz hangi renk şallara takıldınız bu aralar??

1 yorum:

fndk dedi ki...

bu zamana kadar hiç şal kullanmadım ama bu sefer istanbula gidişimde rengarenk şalları görünce dayanamayıp bi tane aldım..hakikaten çok rahatmış..daha önce deneseydim diye az hayıflanmadım kendime..

en sondaki tafta görünümlü şalları da gözüme kestirmiştim ama çok emin olamamıştım takabilir miyim diye..şimdi sende görünce aklıma düştü yine..sanırım bu gidişimde bi sefer daha yapıcam.. :D

bu arada çok güzel renkler seçmişsin kendine..güle güle kullan vildancım.. ^o^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...